If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bonjour,
J'ai passé une commande début aout et elle n'est toujours pas arrivée. J'ai envoyé un mail et pas de réponse.
Est-ce que d'autres sont dans le meme cas ?
J'avais déjà passé une commande avant et elle était arrivée dans les délais.
Merci !
oui pareil,j'attends une commande, ras, vous me direz, si nouvelle/si vous recevez
en général par livreur, donc je m'inquiète pas (mais ici très long)
Qu'avais-tu commandé ? Merci pour ta réponse.
Le délai dépend peut-être de ce que l'on commande. Il y a peut-être rupture de stock pour certains objets.
Commandé début septembre et perso toujours rien reçu :(
Toutes celles qui ont passé une commande début aout l'ont-elles reçues ?
Je ne l'ai toujours pas et meme pas de réponse au mail de réclamation envoyé ...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commentaire