If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Toutes mes pensées pour danska.
2 entrées kinepolis avec la DH et le plus beau cadeau de 2024, un bon de 1500€ à pairi daiza avec Quick mais j’attends les infos complètes.
recherche désespérément 2 places pour le concert d Enrique Iglesias..
Toutes mes pensées pour danska.
2 entrées kinepolis avec la DH et le plus beau cadeau de 2024, un bon de 1500€ à pairi daiza avec Quick mais j’attends les infos complètes.
Sincères condoléances aux proches de Danska. Elle nous a apporté tellement de merveilles avec des mots qu’elle choisissait pour enrichir notre quotidien.
Depuis la création de FDC, nous avons perdu beaucoup de membres qui, souvent, nous ont touché par leur personnalité.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commentaire