If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Annonce
Réduire
Aucune annonce.
Commander sur un site français qui ne livre pas en Belgique
Commander sur un site français qui ne livre pas en Belgique
Je désire commander un article sur un site français qui ne livre pas en Belgique.
Quels sont vos astuces ? point relais proche de la frontière ? combien de temps garde t il le colis ou y a t il moyen de le transférer vers Rixensart ?
J'achète de temps en temps en France et me fais livrer en France pour éviter des frais de port transfrontaliers, mais c'est un jeu d'enfant pour moi car je travaille à deux rues de la frontière, donc il m'est facile d'aller récupérer mon colis dans un point relais ou un locker d'un commerce proche.
J'ajoute que les numéros de téléphone belges ne sont pas toujours acceptés mais je peux demander à une amie de réceptionner le SMS de livraison pour moi, avec le code qui me permet d'ouvrir le casier.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commentaire