If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bonjour, j’ai deux places à donner pour ce festival avec en tête d’affiche Linkin Park (j’ai dû jouer par erreur car j’essaie d’avoir des places pour Werchter).
Merci de postuler que si vous êtes certain d’y aller.
Bonjour j'ai déjà reçu 2 places en don d'une gentille FDC. D'ailleurs merci à elle. Juste si personne n'est intéressé (ce que je pense peu probable), à mon travail, il y a actuellement un étudiant brésilien en Erasmus fan de Linkin Park et qui serait ravi d'y aller.il n'aurait besoin que d'un seul ticket. On ne sait jamais déjà merci du don
Oh mon dieu le rêve ultime , tout est complet et j’ai pas réussi à avoir des places . Merci merci pour ce don de fous . Je postule. Et j’espère tellement ?
Je rêve de voir Linkin Park en concert. Je supporterai volontiers la chaleur du dimanche. Lundi, je serai probablement complètement aphone à force de chanter.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commentaire