Speel mee en win het nieuwe album van ABBA!
Wie had het kunnen voorspellen? 40 jaar na 'The Visitors' heeft ABBA een nieuw studio album op de wereld losgelaten: 'Voyage', met daarop 10 nieuwe nummers, waaronder 'Don't Shut Me Down'.
Een volwaardige en langdurige comeback is dit trouwens niet, want de doorstart is eigenlijk meteen ook het definitieve einde van ABBA. "Dit is het, dat moet zo zijn", aldus Björn Ulvaeus in een interview met de Britse krant The Guardian. "Ik heb nooit eerder gezegd dat ABBA niet meer terug zou komen, maar nu zeg ik dat wel."
Hoe dan ook heeft de Zweedse popgroep op muzikaal vlak de draad weer opgepikt waar ze die begin jaren 80 hebben achtergelaten. Al klinken ze niet meer helemaal zoals 40 jaar geleden, aldus Miguel Wiels. "Maar ze passen wel dezelfde succesformule toe, waardoor hun nieuwe muziek toch gelijkaardig klinkt."
"ABBA blijft verrassen en inspireren"
Wiels is en blijft grote ABBA-fan, maar mist naar eigen zeggen wel "de frisheid en de magie van weleer". "Maar Agnetha en Anni-Frid geven alles wat ze kunnen, en Björn en Benny blijven geniale componisten. Bepaalde akkoordenwendingen, of een onverwachte opbouw: ABBA blijft verrassen en inspireren."
Speel mee en win jouw exemplaar van 'Voyage'
Tussen 1973 en 1981 heeft ABBA acht studioalbums gemaakt. Wij hebben ze in een memory-spel gestoken. Aan jou om het spel zo snel mogelijk en in zo weinig mogelijk clicks uit te spelen. Veel succes!
Puzzle à faire.
dlp: xxlxx
Commentaire