Annonce

Réduire
Aucune annonce.

Album 'Hit me hard and soft' Billie Eilish - Radio 1 - 26l05

Réduire
X
 
  • Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

  • Album 'Hit me hard and soft' Billie Eilish - Radio 1 - 26l05

    Een album dat op vele manieren zal raken, zowel hard als zacht. Gezongen door een van de meest talentvolle artiesten van deze generatie en samen met haar broer geschreven en geproduceerd.


    Win de nieuwe Billie Eilish album van de week
    Een album dat op vele manieren zal raken, zowel hard als zacht. Gezongen door een van de meest talentvolle artiesten van deze generatie en samen met haar broer geschreven en geproduceerd. Hit me hard and soft' van Billie Eilish is het nieuwe 'Album van de week', en jij kan het winnen!
    Billie Eilish - Hit me hard and soft

    Billie Eilish Pirate Baird O'Connell is nog maar 22 en toch is 'Hit me hard and soft' al haar derde album. Ook haar meest gedurfde album tot nu toe is. Het is een geweldig divers universum van verschillende emoties, waar vele genres en stijlen samenkomen en worden verwerkt. De nummers op het album hebben allemaal iets unieks, maar horen toch samen in een groter verhaal. Je beluistert het dan ook best in zijn geheel van begin tot einde.

    Met dit album probeert de Eilish ook ecologisch verantwoord om te gaan en zo weinig mogelijk afval te creëren. De plastieken omslag van de hoes is herbruikbaar en de vinylplaat zelf is volledig gemaakt uit gerecycleerd materiaal. Op deze manier zet ze zich in voor het klimaat.
    In het najaar toert Billie Eilish door Canada en de VS, begin volgend jaar volgt de tournee door Australië en Europa: wel in Nederland, Duitsland en Frankrijk, maar niet bij ons.

    Beantwoord onderstaande vraag en maak kans om het album te winnen

    Vraag:

    Vorig jaar nog schreef Billie Eilish een nummer voor de Barbiefilm met Margot Robbie. Hoe heet dat nummer?
    What Was I Made For?
    Quelques jours avant la sortie de 'Barbie', Billie Eilish dévoile le clip de 'What Was I Made For ?', son titre qui...


    Dlp 26l05

  • #2
    This campaign is now finished.

    expiré

    Commentaire

    Unconfigured Ad Widget

    Réduire

    Google Adsense

    Réduire

    Unconfigured Ad Widget

    Réduire
    Chargement...
    X