Annonce

Réduire
Aucune annonce.

Album vinyl 'More' van de groep Pulp - Radio 1 - 22l06

Réduire
X

• Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

• Album vinyl 'More' van de groep Pulp - Radio 1 - 22l06

Win de nieuwe Pulp: 'More'

Pulp, de iconische Britse band achter hits als ‘Common people’ en ‘Disco 2000’, maakt een glorieuze comeback met hun nieuwste album ‘More’. Bijna vijftig jaar na hun oprichting in 1978 brengen ze hun eerste volledige album uit sinds ‘We love life’ in 2001. Het album is opgedragen aan overleden Pulp-bassist Steve Mackey.

De inspiratie voor de nieuwe muziek ontstond toen de band in 2023, na een lange pauze, opnieuw op tournee ging. Op een half jaar tijd schreven de bandleden bijna alle muziek. Sommige nummers zijn gebaseerd op ideeën uit de vorige eeuw. Het slotnummer ‘A Sunset’ werd geschreven door Richard Hawley.

Voor de videoclip van oorwurm ‘Spike island’ experimenteerde frontman Jarvis Cocker met AI. Hij bracht foto’s uit 1995 – genomen voor de cover van het iconische album ‘Different class’ – tot leven. “Ik weet niet of ik al hersteld ben van de ervaring”, zegt hij. “Elke keer ik dat ik mijn huis verliet toen ik aan de video begon te werken, verwachtte ik dat de omgeving op een vreemde manier zou veranderen, net zoals de beelden die de computer had gegenereerd.”

Win
    Kans maken op een vinyl-exemplaar? Beantwoord dan de wedstrijdvraag.

Vraag:
    Van welke Engelse stad is de band Pulp afkomstig?
    • Sheffield XXXXX https://fr.wikipedia.org/wiki/Pulp_(groupe)
    • Cambridge
    • Manchester

DLP 22l06​

Unconfigured Ad Widget

Réduire

Google Adsense

Réduire

Unconfigured Ad Widget

Réduire
Chargement...
X