Annonce

Réduire
Aucune annonce.

Un panier de produits de la région de Tuenhout - Njam.tv - 15l06

Réduire
X

• Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

• Un panier de produits de la région de Tuenhout - Njam.tv - 15l06

Doe mee aan de njam! wedstijd, en maak kans op de prijs: 3 Klein Engelandmanden met streekproducten en een Turnhoutse cadeaubon t.w.v. 100 euro.

Heb je de smaak te pakken en wil je Turnhout zelf graag ontdekken? Wij schenken in samenwerking met de stad 3x Klein Engelandmand met streekproducten + cadeaubon twv €100 weg!

Praktische informatie: na afloop van deze wedstrijd brengen we de winnaars persoonlijk via mail op de hoogte.
    Het is dan de bedoeling dat je jouw cadeau voor 30/08/2025 zelf gaat ophalen in Turnhout.​

Als welke stad staat Turnhout nationaal én internationaal bekend? Speelkaartenstad

As-tu pris goût à l'aventure et aimerais-tu découvrir Turnhout par toi-même ?
    En collaboration avec la ville, nous offrons 3 paniers Klein Engelandmand remplis de produits locaux + un chèque-cadeau d’une valeur de 100 € !

Informations pratiques :
    À l’issue de ce concours, les gagnants seront personnellement informés par e-mail.
    Le cadeau devra ensuite être retiré en personne à Turnhout avant le 30/08/2025.

Pour quelle ville Turnhout est-elle connue nationalement et internationalement ?
    La ville des cartes à jouer.

Unconfigured Ad Widget

Réduire

Google Adsense

Réduire

Unconfigured Ad Widget

Réduire
Chargement...
X