Annonce

Réduire
Aucune annonce.

duotickets Boulevard de Champagne incl nuitée Oostende - De Zondag - 29l09

Réduire
X
 
  • Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

  • duotickets Boulevard de Champagne incl nuitée Oostende - De Zondag - 29l09


    https://www.dezondag.be/category/win...mail&utm_campa ign=nieuwsbrief-dezondag--9-2021&utm_content=win-duotickets-voor-boulevard-de-champagne



    Win duotickets voor Boulevard de Champagne inclusief overnachting

    Met de verhuis naar de nieuwe locatie/site aan Fort Napoleon keert Boulevard De Champagne, hét champagne-event van het jaar, op sprankelende wijze terug voor een nieuwe editie. Op 1, 2 en 3 oktober 2021 kan je je 3 dagen lang onderdompelen in de champagne, van degustaties & workshops tot champagnebrunch & lekker eten.

    De Zondag geeft weg:

    - Een overnachting voor 2 personen op zaterdag 2 oktober* in Getaway Studios te Oostende inclusief bezoek aan Boulevard de Champagne

    - 5 x een kistje champagne van deelnemende champagnehuizen (6 flessen) t.w.v. € 150 + duoticket voor de beurs

    - één van de 20 duotickets


    Meer info : Boulevard de Champagne


    Kom je ook flaneren op de Boulevard de Champagne? Doe snel mee met onze wedstrijd!

    Deze wedstrijd wordt afgesloten op woensdag 29/9 zodat alle winnaars tijdig verwittigd kunnen worden.

    * de overnachting in Getaway Studios = nacht van 2 op 3 oktober


    Après il faut mettre ses coordonnées, mais vu que je ne veux pas participer, je n'ai pas été plus loin, il y a peut-être une question après....

    Si non c'est concours sans questions.




    dlp 29l09







  • #2
    Réponse : Fort Napoleon

    Commentaire


    • #3
      Envoyé par under Voir le message
      Réponse : Fort Napoleon
      merci!

      Commentaire


      • #4
        expiré

        Commentaire

        Unconfigured Ad Widget

        Réduire

        Google Adsense

        Réduire

        Unconfigured Ad Widget

        Réduire
        Chargement...
        X