Voir la version complète : expiré Speel mee - DeZondag (Vlan) - Hebdo (du dimanche au mardi)
pamaprijelo
27/11/2007, 02h15
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links] Welkom bij Speel Mee
Wedstrijdreglement: - Speel Mee met De Zondag ([Only registered and activated users can see links])
Merci aux membres ayant l'occasion de résoudre les grilles de nous indiquer les réponses ;)
pamaprijelo
27/11/2007, 02h48
Geef hieronder de oplossing door van het spelletje naar keuze uit De Zondag van 25 november 2007 (u kan deelnemen vanaf zondag 00u t.e.m. dinsdag 24u). Vergeet niet om uw gegevens volledig in te vullen (zie onderaan deze pagina). De winnaars worden persoonlijk verwittigd en worden gepubliceerd op [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]).
De Zondag - spel 1 - De Puzzelaar:
Schiftingsvraag spel 1: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 28 november 2007?:
Vous pouvez résoudre la grille de mot croisé sur cette page afin de trouvé le mot clé : [Only registered and activated users can see links] page 30
De Zondag - spel 2 - Sudoku:
Schiftingsvraag spel 2: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 28 november 2007?:
Vous pouvez résoudre le sudoku sur cette page afin de trouvé le mot clé : [Only registered and activated users can see links] page 30
A gagner avec le mot croisé et/ou le sudoku :
5 PC-games War Front Turning Point & 5 PSP-games Dragon Ball Z Shin Budokai.
Wedstrijd Alicia Keys in De Zondag van 25 november: vul hiernaast het antwoord op de wedstrijdvraag in::
Vul hiernaast uw keuze van geschenk in: backcatalogus van Alica Keys of poster van album 'As I am':
Sur cette page :[Only registered and activated users can see links] page 29
De Zondag geeft 5 x de backcatalogus van Alicia Keys (4 CD’s
en 1 DVD) + 5 posters van haar nieuwe album weg. Surf naar
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) en klik door op Wedstrijden. Daar vul je het antwoord
in op volgende vraag : Wat is de titel van het nieuwe album
van Alicia Keys ?
pamaprijelo
09/12/2007, 16h19
Geef hieronder de oplossing door van het spelletje naar keuze uit De Zondag van 9 december 2007 (u kan deelnemen vanaf zondag 00u t.e.m. dinsdag 24u). Vergeet niet om uw gegevens volledig in te vullen (zie onderaan deze pagina). De winnaars worden persoonlijk verwittigd en worden gepubliceerd op [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]).
Schiftingsvraag spel 1: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 12 december 2007?:
Schiftingsvraag spel 2: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 12 december 2007?:
De Zondag - spel 1 - De Puzzelaar: GASTRONOOM
Schiftingsvraag spel 1: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 2 januari 2008?:
De Zondag - spel 2 - Sudoku: 896
Schiftingsvraag spel 2: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 2 januari 2008?:
deelnemen vanaf zondag 00u t.e.m. dinsdag 24u
pamaprijelo
13/01/2008, 11h22
Geef hieronder de oplossing door van het spelletje naar keuze uit De Zondag van 13 januari 2008 (u kan deelnemen vanaf zondag 00u t.e.m. dinsdag 24u). Vergeet niet om uw gegevens volledig in te vullen (zie onderaan deze pagina). De winnaars worden persoonlijk verwittigd en worden gepubliceerd op [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]).
Schiftingsvraag spel 1: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 16 januari 2008?:
Schiftingsvraag spel 2: Hoeveel deelnames zullen wij ontvangen voor deze spelpagina voor 16 januari 2008?:
Ik wens kans te maken op een set winterbanden van Bridgestone:
Ik wens kans te maken op een winterkit van de Olympus µ 790 SW:
Ik wens kans te maken op een PS3-game van 'Need for Speed ProStreet':
Ik wens kans te maken op een exemplaar van het boek 'Langzaam door Frankrijk':
Ik wens kans te maken op een TravelPilot Lucca 3.5:
Ik wens kans te maken op een exemplaar van het boek 'Detective Conan':
Ik wens kans te maken op een exemplaar van het boek 'Nana' van Ai Yazawa:
Ik wens kans te maken op een exemplaar van het boek 'Monster' van Naoki Urasawa:
Ik wens kans te maken op een exemplaar van het boek 'Vroem!' van Leo Timmers:
Ik wens kans te maken op een exemplaar van het boek 'Wie rijdt?' van Leo Timmers:
Ik wens kans te maken op een Wallpower Mini Toy-Toy:
vBulletin® v.3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd. Tous droits réservés - Version française vbulletin-fr.org